loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 459 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (2)

سایت گل- سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که هیچ مشکلی بین او و رونی وجود ندارد و حتی برای تمدید قرارداد این ملی پوش انگلیس اظهار تمایل کرد.
بعد از نیمکت نشینی رونی در دیدار مقابل رئال مادرید، شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن منتشر شد اما فرگی با رد این شایعات، رونی را یکی از بهترین بازیکنان تیمش دانست و تاکید کرد که او بهترین روزهای دوران حرفه ای اش را سپری می کند.
سرمربی باتجربه شیاطین سرخ در گفتگو با میرر گفت:" در مورد تمدید قرارداد رونی هیچ موضوع جدیدی وجود ندارد. وقتی زمان مذاکره برسد، این اتفاق خواهد افتاد. دوست نداریم بهترین بازیکنان مان از تیم بروند؛ به ویژه اینکه رونی به سن پختگی رسیده است."
 
فرگوسن همچنین شایعه درگیری اش با رونی را به شدت رد کرد و دلیل افت نسبی رونی در این فصل را بیماری و مصدومیت های پیاپی دانست.
" او فصل گذشته 32 گل برای من به ثمر رساند اما این فصل با بیماری و مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و در بازی های زیادی حضور نداشت. با این وجود، 14 بار موفق به گلزنی شد.شایعاتی که گفته می شود من در تمرینات اصلا با رونی صحبت نمی کنم کاملا مزخرف است. این بی احترامی به من رونی است."



سایت گل- رایان گیگز، هافبک باتجربه منچستریونایتد، اخراج نانی در دیدار تیمش مقابل رئال مادرید را بزرگترین شوک دوران حرفه ای اش دانست.
هافبک پرتغالی شیاطین سرخ در دیدار سه شنبه شب به دلیل خطا روی آلوارو آربلوا با کارت قرمز کونیت چاکر از بازی اخراج شد و پس از آن بود که رئال توانست توسط مودریچ و رونالدو به گل برسد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.
گیگز که در این دیدار هزارمین بازی اش برای منچستریونایتد را انجام داد، اعلام کرد آن شکست را فراموش کرده و اکنون آماده رویارویی با چلسی در رقابت های جام حذفی است.
او در گفتگو با دیلی میل گفت:" من در ابتدا به سمت داور رفتم و گفتم که نانی به توپ نگاه می کرد. اما خیلی سریع به پستم برگشتم چون آنها صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بودند. وقتی داور کارت قرمز را به نانی نشان داد، داشتم او را نگاه می کردم. هیچگاه در زمین فوتبال به این اندازه شوکه نشده بودم زیرا اصلا انتظارش را نداشتم. هیچ گاه ندیده بودم که یک ورزشگاه این طور شوکه شود.
سرمربی همیشه می گوید در دیدارهای اروپایی مراقب باشید زیرا ممکن است سقف روی سرتان خراب شود. این اتفاق بری ما افتاد. اما طوری نبود که بخواهیم به خاطر آنها نانی را سرزنش کنیم. من واقعا حیرت زده شدم."
منچستریونایتد امشب در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل چلسی قرار خواهد گرفت و گیگز تاکید کرد که به بازیکنان جوان تیم کمک خواهد کرد تا غم ناشی از شکست مقابل رئال را به فراموشی بسپارند.
" به عنوان یک بازیکن باتجربه، باید به بازگشت تیم به شرایط طبیعی کمک کنم. من این را قبلا هم تجربه کرده ام. شاید خیلی از بازیکنان جوان چنین تجربه را نداشته باشند. اما وقتی پنج روز بعد یک بازی مهم دیگر داشته باشید، مانند دیدار مقابل چلسی، همه چیز خیلی سریع حل می شود.  
شاید یک بازیکن جوان فکر کند " ما از چمپیونزلیگ حذف شدیم، یعنی خوب بازی نکردیم" اما ما واقعا خوب بودیم. تا زمانی که نانی اخراج نشده بود، عملکرد خوبی ارائه دادیم و باید به آن افتخار کنیم."

مانچینی و رویای فینالی منچستری
طرفداری - سرمربی ایتالیایی منچستر سیتی پس از پیروزی پر گل تیمش برابر بارنزلی اعلام کرد دوست دارد تیمش در فینال اف‌ای کاپ برابر منچستر یونایتد قرار بگیرد.

سیتیزن‌ها دیروز (شنبه) با هت‌تریک کارلوس توز ۵ بر صفر برابر حریف نه چندان سرشناس خود بارنزلی به پیروزی رسیدند و به مرحله بعدی این مسابقات راه یافتند.

۲ گل دیگر سیتی را الکساندر کلاروف و داوید سیلوا به ثمر رساندند.

مانچینی در مصاحبه بعد بازی گفت:

" در این بازی‌ها باید تمرکز بسیار زیادی داشته باشیم زیرا تیم مقابل چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام وجود بازی می‌کند."

" ما همیشه دوست داریم مثل امروز بازی کنیم و پیروز هر مسابقه باشیم و لیگ برتر و اف‌ای کاپ، و این کاملا مشخص است که داریم در صورت امکان به فینال این رقابت برویم."

" این بسیار فوق العاده می‌شود اگر یونایتد در فینال به ما بخورد و یک بازی بسیار جذاب خواهیم داشت."

" این ۲ تیم بهترین تیم‌های انگلستان بوده‌اند در ۲ فصل گذشته."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1391/12/21 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

من تو دیلی میل این تیتر رو هم دیدم که گفتن رونی برای تمدید باید حقوقش رو کاهش بده که این دیگه خدایی نامردیه شکلک
دلم به حال گیگز هم میسوزه با این هزارمین بازیش شکلک
این مانچینی هم چشمش خیلی شوره یکی بهش بگه تو یکی ساکت، هی میگه دوست دارم یونایتد بره بالا تو لیگ قهرمانان حذف شدیم، هی فینال اف ای کاپ اف ای کاپ هم میکنه آخر با این چشم شورش از اف ای کاپ هم حذف میشیم... کلا خیلی حرف میزنه این مانچینی معلومه خیلی نگران تیم ماست شکلک
پاسخ : اه کم بشه گناه داره
من هم دلم براش خیلی سوخت ولی خداییش خیلی عالی بود
من آخر نفهمیدم این مانچینی سر پیازه یا ته پیاز که اینقدر در مورد مسائل باشگاه دخالت می کنه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/20 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

بابا يه فصل با تفاضل قهرمان شدين ديگه دارن خودشونو به زور قاطي آدما حساب ميكنن اين عرب سيتيشکلکشکلک
پاسخ : واقعا !!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 207
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 14,803
  • بازدید سال : 328,251
  • بازدید کلی : 3,953,416
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30