loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 4831 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (541)

با سلام

این پست به صورت آزمایشی قرارداده می شود و پست ثابت خبری خواهد بود. بدین طریق که از تمامی دوستان یونایتدی خواهش می شود آخرین اخبار یونایتدی یا حتی فوتبالی را که در نیوزنو ،توئیتر، فیسـ ـبوک، یا دیگر سایتهای فارسی می خوانند، با لینک خبر داخل کامنتها قرار دهند. بسیار بسیار ممنون laughsurprise

 

  1. این پست ثابت است و مطلبی داخل آن قرار نخواهد گرفت. فقط کامنتها مطالعه خواهند شد.
  2. برای پستهای جدید به مطالبی که در صفحۀ اصلی زیر عنوان این پست قرار می گیرند دقت فرمایید.
  3. این پست به صورت آزمایشی در روزهای آخر نقل و انتقالات قرار می گیرد و در صورت داشتن اثر سو بر دیگر پستهای بلاگ حذف خواهد شد.
  4. از ارائۀ نظرات پربار خود روی پستهای عادی بلاگ غافل نشوید با تشکر فراوان
  5. تا حد امکان سعی کنید در کامنتهای این پست فقط خبر ورزشی قرار بدید. یا در مورد خبرات قرار گرفته بحث بشه ممنون. اینجوری همه برای خوندن خبر میان سراغ نظرات این پست. برای باقی بحثها پستهای دیگۀ بلاگ مثل پست بحث آزاد هستن.
  6. امیدوارم این پست با همکاری همه مون پا بگیره surprise
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عملکرد بازیکنان قرضی در تاریخ 1393/07/28 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

آنخلو انریکز از روی نیمکت برای دیناموزاگرب به بازی آمد تا به پیروزی برابر زادار کمک کند. او اکنون در 8 بازی 7 گل برای دینامو به ثمر رسانده است.
کلورلی نیز در شکست 3-0 استون ویلا برابر اورتون، نمرۀ 7 را از سایت بیرمنگام کسب کرد که مشترکا بهترین نمرۀ بازیکنان استون ویلا در این شکست تلخ محسوب می شود.


زاها نیز با حضور به عنوان یار تعویضی در شکست 2-1 پالاس برابر چلسی، پاس گل پالاس را ارسال کرد.

به گل چیچاریتو برای رئال مادرید برابر لوانته نیز اشاره شده است. (مترجم: پیش از این یک پاس گل نیز از چیچا در این بازی ذکر شده بود)
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/united-loan-watch-hernandez-henriquez-7963509

این نظر توسط ون هال و حمایت از قهرمانی زیر 21 سال ملی در تاریخ 1393/07/28 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

فن خال حضور احتمالی پنج جوان تیمش، شامل لوک شاو، تایلر بکلت، دوقلوهای کین، مایکل و ویل و همچنین فیل جونز در رقابتهای قهرمانی زیر 21 سال اروپا در تابستان را فرصتی مغتنم برای آموزش و ارتقای این جوانان می داند:

«این تورنومنت آموزش بسیار خوبی برای بازیکنان خواهد بود و من این مسئله را وقتی که سرمربی تیم ملی هلند بودم نیز اشاره کرده بودم. مدافعین من در جام جهانی (که به نیمه نهایی رسیدند)، استفان دی فری، برونو مارتینز ایندی، دیلی بلیند همگی در قهرمانی زیر 21 سال اروپا بازی کرده بودند. این تجربه ای خوب خواهد بود که کمتر بازیکنانی شانس بهره مندی از آن را دارند.»

«من حتی فکر نمی کنم که جای سؤالی باشد یا این مسئله ارزش بحث داشته باشد. ولی به هر حال این نظر من است چرا من فکر می کنم که تمامی بازیکنان خواهان بازی کردن هستند.»

شاو که 3 بازی ملی برای بزرگسالان انگلیس دارد، به ترکیب زیر 21 ساله های ساوتگیت بازگشت و در دو دیدار رفت و برگشت برابر کرواسی به صعود انگلیس به دور نهایی قهرمانی اروپا کمک کرد و فن خال می گوید این بازی کردن در سطح پایینتر نسبت به بازیکنی مثل عدنان سود بیشتری دارد!

«در نظر من به عنوان یک تمرین دهنده-مربی تیم، من از بازی کردن شاو برای تیم زیر 21 ساله ها خیلی خوشحالم. او برای زیر 21 ساله های انگلیس بازی کرد در حالی که یانوزای روی نیمکت تیم بزرگسالان بلژیک نشست! این روی نیمکت نشستن سودی برای وی ندارد، در واقع انگار یک تعطیلات دو هفته ای رفته بود!»

«اگر در تیم زیر 21 ساله ها می بود بهتر بود. به نظرم بازیکنان جوان باید که بازی کنند. وقتی که زمانشان آزاد است نیاز دارند که بازی کنند. خود شاو هم از بازی با زیر 21 ساله ها راضی بود چرا که او به ریتم بازی کردن نیاز دارد. لذا برای همه این مسئله خوب بود - هم برای تیم ملی زیر 21 ساله ها، هم برای من و هم برای خود لوک.»

این تعامل فن خال با تیم جوانان ملی در تضاد مستقیم با نظرات دیگر مربیان لیگ برتر چون روبرتو مارتینز و آرسن ونگر است که تمایلی برای دادن بازیکنانی که بازی ملی بزرگسالان دارند، به تیمهای پایۀ ملی نداشتند. در مورد این مسئله فن خال میگوید:

«همۀ بازیکنان مثل هم نیستند و من به عنوان یک سرمربی باید به این مسئله واقف باشم. برخی بازیکنان خستگی بیش از حد برای بازی کردن دارند و لذا سرمربیها و دپارتمانهای پزشکی یا باشگاه و فدراسیون باید سر این موارد تعامل بهتری داشته باشند.»

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/10/19/cl-lvg-encourages-mufc-youngsters-to-play-in-next-summers-u21-ch/

این نظر توسط ویلیام کاروالیو در تاریخ 1393/07/28 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

(در مورد درس گرفتن از نانی در اوایل حضورش در اسپورتینگ در سالها قبل) «وقتی که من 13 ساله بودم با سینترا برابر اسپورتینگ بازی کردم. آنها با من تماس گرفتند و من لحظه ای درنگ نکردم. وقتی که من به اسپورتینگ آمدم آنها تدارک دیدند که نانی تلفنی با من صحبت کند، نانی آن زمان یکی دو سالی بود که در تیم اصلی بود. او از آنچه بر وی گذشته بود تا به تیم اصلی اسپورتینگ برسد با من صحبت کرد. او گفت که اسپورتینگ تیمی است که بر پایۀ آموزش جوانانش متکی است و من به عنوان یک هوادار اسپورتینگ، جزو ستایندگان نانی و میگوئل ولوسو در آن زمان بودم.»

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/10/19/sporting-lisbons-william-carvalho-manchester-united-owned-nani-w/

این نظر توسط لویی ون هال و عدم حضور در اروپا در تاریخ 1393/07/28 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

(در مورد عدم حضور در لیگ قهرمانان و ضربه ای که به ارزیابی تیم در حال بازسازی وی می زند...) «من مطمئن نیستم که خارج بودن از بازیهای اروپایی (در لیگ) منفعت محسوب شود. وقتی که شما در لیگ قهرمانان بازی کنید، به ویژه لیگ قهرمانان و همچنین در کنارش لیگ اروپا، می توانید تیم خود را در سطح بالاتر و با بازیکنان بهتری محک بزنید.»

«من وقتی که مدیر فنی در فدراسیون هلند بودم بودم و به بازیکنان جوان درس می دادم، یک فلسفه داشتم، اینکه بازیکنان بهتر باید برابر بازیکنان بهتری بازی کنند. در این صورت است که شاهد پیشرفت بازیکنان خود خواهید بود چرا که برابر رقیبان بهتری بازی می کنند. در این صورت بخت (پیشرفت) برای بازیکنان بالاتر است، به ویژه برای جوانان. لذت نظر من این است، وقتی که شما در لیگ قهرمانان بازی می کنید و خوب هم بازی می کنید و رقبایتان را شکست می دهید، به یک جریان حرکتی خوبی می رسید و آنگاه بازی کردن آن همه مسابقه چندان هم بد به نظر نمی رسد.»

«شاید (با این غیبت در لیگ قهرمانان) فرصت بیشتری در سال اول حضورم نصیب من شده است که با بازیکنان خود تمرین کنم و شاید این از بازی کردن در آن همه مسابقه بهتر باشد. ولی اول و آخرش همیشه بهتر از که در لیگ قهرمانان و همچنین تمامی جامها و مسابقات بازی کنید چرا که می توانید خود را برابر رقبایی با سطح بالاتر محک بزنید.»

فن خال در ماههای ابتدایی خود در فصل 2009/10 در آلیانز آرنا با بایرن با مشکل مواجه شده بود، ولی بعد پیروزی برابر یوونتوس، فصل آنها برگشت و قهرمان بوندسلیگا شدند و به فینال لیگ قهرمانان رسیدند. وی در این باره می گوید:

«در بایرن ما 4-1 برابر یوونتوس پیروز شدیم، یک بازی خارق العاده که به ما از لحاظ روحی منفعت رساند. از اکنون جرقۀ حرکت ما چه زمانی زده خواهد شد؟ خوب می تواند هر مسابقه ای باشد، ولی آن نقطۀ عطف نمی تواند یکی از جلسات تمرینی باشد چرا که جلسۀ تمرینی با بازی متفاوت است، حرفم را باور کنید. نمی توانید ریتم بازی را در تمرینات شبیه سازی کنید. سعی می کنیم ولی در هر صورت تفاوتهایی وجود دارد.»

(فن خال می خواهد با الهام از عملکردش در سال اول در بایرن، قهرمان انگلیس شودد) «من قبول ندارم که لیگ آلمان از لیگ انگلیس ضعیف تر است. ما الآن هم می توانیم آن کار را (قهرمانی لیگ) در انگلیس تکرار کنیم. هر تیمی هنوز شانس قهرمانی دارد. آدمی امید خود را حفظ میکند، هرچند من قبول دارم که تیمهای قویتری (از ما) هم اکنون در دنیا هستند.»

ما باید یک تیم بسازیم و به همین دلیل هست که من دوره ای سه ساله در اینجا خواهم بود. امیدوارم بتوانیم به این رؤیای مشترک خود رنگ حقیقت بپوشانیم.»

«ولی باید بیاموزیم که کار بازیها را چگونه یکسره کنیم، و این کار را نمی توان فقط با یک، سه یا هشت بازیکن صورت داد بلکه باید هر 11 بازیکن همکاری کنند. به نظرم ما به قدر کافی آمادگی بدنی داریم چرا که می بینم بازیکنانم تا آخرین دقیقه می جنگند و مشتاقند که هر کاری صورت دهند. لذا من از شور و حرارت بازیکنانم بسیار خوشحالم.»

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/11172790/Champions-League-absence-is-hurting-Manchester-United-says-Louis-van-Gaal-ahead-of-trip-to-West-Brom.html

این نظر توسط ایجنت دنی آلوز در تاریخ 1393/07/28 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

اگر بارسا می خواست با وی تمدید کند تا به حال کرده بود! من بودم شرایط را اینجور که آنها مدیریت کردند مدیریت نمی کردم! با این حال ما تا دسامبر و ژانویه به پیشنهادات گوش می دهیم و بعد بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

http://www.insidefutbol.com/2014/10/19/i-wouldnt-have-handled-it-like-this-agent-of-dani-alves-blasts-barcelona-amid-manchester-united-deal-talk/166684/

این نظر توسط روبرتو مارتینز در تاریخ 1393/07/28 و 8:09 دقیقه ارسال شده است

(در مورد راس بارکلی) «او همچون رونی یک فوتبالیست خیابانی است - 100 درصد! گاهی مجبوریم بعد تمرین وی را از زمین بیرون بکشیم چون همیشه در آخر تمرینات با بازیکنان جوانتر مشغول بازی 2 نفر به 2 نفر می شود و عاشق بازی کردن است. ما مجبوریم وی را بیرون بکشیم چرا که او این انرژی را که از بدن وی کشیده می شود درک نمی کند.»



پاسخ : http://www.sportsmole.co.uk/football/everton/news/martinez-barkley-is-100-percent-like-rooney_183564.html

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/27 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

کمک دی ماریا به خیریۀ جهانی یونیسف جهت ارتقای توجه عمومی به نوزادانی که نارس و زودتر از موعد به دنیا می آیند. دختر دی ماریا نیز که ماه آپریل 2 ساله خواهد شد، جزو این دسته نوزادان بود که دو ماه در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کرد. دی ماریا در صحبتهایی زیبا،اشاره کرده که درسهایی از این جدال دخترش با مرگ فرا گرفته است.

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/manchester-united-star-angel-di-4465260?

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/27 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

لحظاتی قبل پیج رسمی باشگاه در فیسبوک به مرز 60 میلیون هوادار دست پیدا کرد. یونایتد به عنوان اولین باشگاه فوتبال انگلیسی به این رکورد رسید
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Club-News/2014/Oct/Manchester-United-reach-60m-fans-on-Facebook.aspx?newsid=663D2539-561A-4C73-AF0D-7F62DB122FFE

این نظر توسط اسپورتویتنس و خبر تماس یونایتد با چک در تاریخ 1393/07/27 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

چندی پیش خبری منتشر شده بود مبنی برا اینکه ایجنت چک تأیید کرده است یونایتد برای خرید چک با وی تماس داشته است. اسپورتویتنس این خبر و منبع آن را ردیابی کرده است و رسیده است به یک وبسایت هوادار روم با نام ASRomaChannel.eu که با ویکتور کولار، یکی از ایجنتهای چک گفتگویی داشته است. کولار در حقیقت چه چیزی به این سایت گفته است؟ خوب جای تعجب ندارد که کل مصاحبه به سمت روم گرایش داشت و اولین پاسخ کولار در رابطه با احتمال ترک چلسی توسط چک این بود:

«من در حال حاضر نمی توانم هیچ چیز را تأیید کنم، من باید با پتر ملاقات کنم و در مورد آینده اش صحبت کنیم، ولی می توانم بگویم که در حال حاضر با روم صحبتی نداشته ایم.»

این پاسخ مانع این سایت خبری نشد و بعد این سؤال را مطرح کردند: «پس شما می گویید که بخت این وجود دارد که وی به روم بیاید؟»

سپس کولار با خنده پاسخ داده است: «گزینه های زیادی وجود دارند، نه فقط یک باشگاه. تیمهای زیادی هستند که به پتر علاقمندند.»

سپس این وبسایت بخت خود را در محدودۀ گسترده تری می آزماید و می پرسد که آیا با توجه به علاقۀ ژوزه مورینیو به سامی خدیرا، انتقال چک به رئال مادرید نیز یکی از گزینه هاست؟ کولار که واضح است اصلا نمی خواهد خود را درگیر چنین ماجرای پیچیده ای کند، ترجیح می دهد عمومی تر پاسخ خود را بیان کند: «باشگاههای زیادی وجود دارند که ما می توانیم با آنها مذاکره کنیم: روم، رئال مادرید، لیورپول، منچستر یونایتد. ما می توانیم با باشگاههای متعددی که به چک علاقه نشان داده اند صحبت کنیم.»

در این مورد صحبتهای ایجنت پتر چک خیلی مسحتکم و قطعی نیست و می توان اینگونه فرض کرد که پیازداغ صحبتهایش توسط رسانه ها (در مورد علاقۀ یونایتد) زیاد شده است. در صورتی که نمای کلی داستان به این صورت است که یک ایجنت سعی می کند به بهترین شیوه ای که می تواند، از یک سلسله سؤالهای عجیب و غریب در مورد موکلش فرار کند.

در هر صورت تاریخچه ای قابل استناد در مورد علاقۀ منچستر یونایتد به چک وجود دارد، و شاید کولار منظورش از نشان دادن علاقه به چک همان مورد بوده است. از خود سرالکس فرگوسن در سال 2011 نقل شده بود که: «من وقتی که پتر چک در رنس بود برای دیدن او رفتم. او در آن زمان 19 ساله بود و من با خود گفتم که: او خیلی جوان است. ولی چلسی وی را خرید (در سال 2004 با 7 میلیون پوند) و او هیچگاه از ترکیب اصلی چلسی خارج نشد. لذا وقتی شما تواناییهای دروازه بانی چون پتر چک را دارید، سن و سال اهمیتی پیدا نمی کند. تواناییهایی که ما می دانیم داوید دخیا دارد.\"

http://sportwitness.ning.com/forum/topics/agent-confirms-manchester-united-interest-sign-premier-league-s

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/27 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

آقا این نظر خبر اسپورتویتنس رو شما پاک کردید؟
یا رزبلاگ پاک کرد؟
پاسخ : هوم؟؟ کی؟؟ شکلک
من که کاری نکردم!!
پاسخ : نه فهمیدم مشکل از کجاست. رزبلاگ این سایتهای کوتاه کنندۀ لینک رو بلاک کرده. اگر کامنتی حاوی اونها باشه پاک میشه :|
چاره نیست باید به این آدرسهای طولانی و عجق وجق آخر اخبار عادت کنیم شکلک
پاسخ : آها شکلک
خب خدا رو شکر کار من نبود شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...54 55 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 207
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 14,789
  • بازدید سال : 328,237
  • بازدید کلی : 3,953,402
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30