loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 401 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

 

پس از اینکه وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد، مربی تیمش را مردی خوشرو و دوست داشتنی توصیف کرد، لوئیس فن خال بار دیگر تأکید کرد که وی به هیچ وجه شخصیتی شبیه به یک دیکتاتور را ندارد.

 

به گزارش ESPN، لوئیس فن خالِ 63 ساله همواره به عنوان حاکم مطلق تیم هایش به شمار رفته است، اما وی بار دیگر تأکید کرد که هم در مربیگری و هم در زندگی شخصی، انسانی منعطف است. مربی سابق تیم های آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ اظهار کرد که اگر کادر فنی یا بازیکنانش از وی بخواهند تا شیوه هایش را عوض کند، او این کار را انجام خواهد داد.

 

او در مصاحبه با MUTV گفت: "من انسان بسیار منعطفی هستم. (مردم) همیشه فکر می کنند که من مانند یک رئیس یا دیکتاتور رفتار می کنم. در حالی که من این گونه نیستم. من یک فرد منعطف هستم. می توانید این نکته را از همسرم سوال کنید."

 

فن خال در 3 لیگ مختلف موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و در جام جهانی نیز همراه با هلند به مقام سومی جهان دست پیدا کرد، اما می گوید مصمم است تا در اولترافورد به نحو متفاوتی کار کند. او در این باره این گونه توضیح داد: "شما می بایست فرهنگ باشگاه را ارزیابی کنید و سپس خود را با آن وقف دهید. شیوه ای که در اینجا با منچستریونایتد در حال کار کردن هستم با شیوه ای که در بایرن مونیخ یا تیم ملی هلند کار می کردم، متفاوت است. ابعاد زیادی از فلسفه ام وجود دارد که نمی توانم از آن ها چشم پوشی کنم، اما از تعداد زیادی از آن ها نیز مجبورم اجتناب کنم و این به دلیل افراد حاضر در کادر فنی و بازیکنانم است. آن ها می توانند افکارم را تغییر دهند. ما باید منتظر بمانیم و پس از پایان فصل ببینیم که چه تعداد از ابعاد فلسفه ام در طول یک سال عوض شده اند."

 

فن خال در ادامه افزورد که وی در سال 2008 قصد استعفا دادن از مربیگری آ زد آلکمار را داشت،  اما متقاعد شد تا بماند و در همان سال موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ هلند شد و پس از آن نیز به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب شد. او در این رابطه گفت: "در طول 4 سالی که هدایت آلکمار را بر عهده داشتم، ما در نخستین سال، دوم شدیم. در دومین سال، دوم شدیم. در سومین سال، سیزدهم شد و آن زمانی بود که من میخواستم استعفا دهم. بازیکنان به خانه ام آمدند و از من خواستند تا بمانم. سال بعد ما قهرمان لیگ هلند شدیم."

 

در حالی که فن خال به مغرور بودن متهم می شود، رونی او را مردی خوشایند که مایل است تا به حرف های شما گوش دهد، توصیف می کند. وی در این باره گفت: "ارتباط برقرار کردن با او بسیار راحت است. او همیشه به بازیکنانش می گوید که می توانند به سمت او بروند و با او صحبت کنند، فارغ از اینکه بحث راجع به موضوعی فوتبالی یا غیر فوتبالی است. در هنگام تمرینات، او 100% حالتی جدی دارد، اما در سایر مواقع وقتی که با او صحبت می کنید، او واقعاً فردی دوست داشتنی و خوشرو به نظر می آید. او کسی است که به عنوان یک بازیکن می توانید همیشه روی او حساب کنید."

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

تعویض کریس اسمالینگ به علت بیماری

 

 

تعویض کریس اسمالینگ تنها بعد از 44 دقیقه در دیدار شب گذشته مقابل ایتالیا باعث نگرانی هواداران منچستر یونایتد شد...

 

به نقل از insidefutbol, اتحادیه فوتبال انگلستان تایید کرد که کریس اسمالینگ به دلیل احساس بیماری در بازی شب گذشته مقابل ایتالیا تعویض شد. دقیقه 44 مایکل کریک به جای او به زمین مسابقه آمد که در نهایت بازی با تساوی یک بر یک در تورین به پایان رسید.تعویض کریس اسمالینگ هواداران منچستریونایتد را نگران کرد  زیرا که کریس اسمالینگ مدافع 25 ساله شیاطین سرخ در حال حاضر در بهترین فرم خود قراردارد.

 

او پس از دیدار مقابل ایتالیا به انگلستان برگشته تا کادر پزشکی منچستر یونایتد مداوا بر روی او را انجام دهند. لوییس فن خال امیدوار است تا اسمالینگ برای بازی شنبه آینده مقابل استون ویلا آماده شود. مدافع انگلیسی منچستریونایتد علیرغم مصدومیت های مکرر توانست در 22 بازی برای این تیم به میدان برود.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 207
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 450
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 14,643
  • بازدید سال : 328,091
  • بازدید کلی : 3,953,256
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30